zondag 27 juli 2008

Vertrek

Schone sokken, schone boxershorts, kabeltjes waarmee allerlei digitale apparatuur opgeladen kan worden en Datumloze dagen van Jeroen Brouwers, mijn weekendtas is gepakt. Morgen vertrek ik voor dag en dauw naar Venlo.
En waarom?
Men (altijd men) heeft mij gevraagd om samen met drie andere kunstenaars een week lang (van 28 juli t/m 1 augustus) opgesloten te zitten in atelier Q4 om een gesamtkunstwerk te maken. Het project is een idee vanuit de programmering van het Zomerparkfeest te Venlo. Op het festival zal ons werk gepresenteerd worden. Tevens zal het ontstaansproces gedocumenteerd worden.
Ik ken geen van de andere kunstenaars. Ik heb geen idee wat me te wachten staat. Het enige dat ik zeker weet is dat ik mijn verloofde ga missen. Ik bezit nu eenmaal een groot talent tot missen.
Daniël Dee

Geen opmerkingen: