woensdag 26 november 2008

K-1 pool: Contender #3



Karel “Red Star Charlie” Ten Haaf

CITY : Groningen
DATE OF BIRTH : January 9, 1962
HEIGHT : 187 cm
WEIGHT : 99 kg

QUOTE: ‘Hup!’

EERSTE RESERVEPARTIJ: Hong Man Choi (Zuid-Korea)
TWEEDE RESERVEPARTIJ: Paul Slowinski (Australië)

DE KWARTFINALEPARTIJEN:
1. Peter Aerts (Nederland) – dat wordt denkelijk de hardste partij van allemaal, een fijne opening dus. In de hoop dat Aerts goed geconcentreerd zijn dekking hoog houdt, en vertrouwend op de glazen kin van Hari, doe ik – enigszins zenuwachtig, dat wel – deze voorspelling.
2. Errol Zimmerman (Suriname) – die is net iets groter, zwaarder en sneller dan zijn opponent; die trouwens, net als Zimmerman, vijf maal uitkwam in een K-1 gevecht, en vijf maal won. Na zijn overwinning is Zimmerman dermate "achter de poest", zoals wij Groningers zeggen, dat hij in de halve finale eenvoudig aan de kant gezet wordt.
3. Gokhan Saki (Turkije) – hoewel Karaev op de weg terug lijkt, vrees ik dat zijn glazen kin hem noodlottig zal worden: Saki schopt veel op de benen, en na een bombardement aan low-kicks zal Karaev zijn handen wat laten zakken, aldus zijn kin in positie brengend voor de afmaker door Saki.
4. Jerome Le Banner (Frankrijk) – ik hoop dat Bonjasky wint, maar na het zien van zijn laatste gevecht vrees ik het ergste – hoewel hij zei toen ziek te zijn, wat zou kunnen gezien zijn geweldige partij in april tegen Manhoef. Toch gok ik op Le Banner, die de laatste tijd net iets overtuigender vecht dan Bonjasky.

K-1 WORLD GRAND PRIX 2008 CHAMPION: Peter Aerts – na winst in de finale op Le Banner, die dus zijn roep eer aan doet: de beste K-1 vechter die nooit de K-1 WGP won.


[Voor lezers die geen flauw benul hebben waarover dit gaat: hier de poolregels gevolgd door de op het program staande partijen.]

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh Karel

Anoniem zei

Hee zeg!

Kortsluiting zei

Daar is "Red Star Charlie" mooi klaar mee.

Anoniem zei

mijn excuses, het ontsnapte mij. Ik heb mezelf helemaal onder controle

Anoniem zei

Ik begrijp je volkomen, Alice, het is sterker dan jezelf.
@Red Star Charlie: Cover yourself, boy!