zaterdag 8 november 2008

Voorronde


Een goedlachse Peter Aerts lijkt zich geen zorgen te maken over zijn komende K-1 gevecht tegen Badr Hari, de voorman van de aanstormende jonge garde.

Je gaat tegen Badr Hari vechten. Hoe vind je dat?
Aerts : Ik heb altijd pech bij de loting. Dus ik was klaar voor een gevecht met wie dan ook. Maar ik was van plan om deze keer Remy [Bonjasky] of Badr te kiezen.
Is vechten tegen Badr wat je wilde?
Aerts : Natuurlijk, vooral nu hij een grote naam wordt. (ha ha)
Vechten tegen Badr betekent dat je tegen zijn gehits moet kunnen.
Aerts : Hij mag zeggen wat hij wil. Het kan mij niet schelen hoe hij over me praat.
Irriteert zijn grote mond je niet?
Aerts : Laten we maar eens kijken wat hij in de ring gaat doen. Praten zal zijn prestaties niet verbeteren.
Jij laat de nieuwe generatie K-1 vechters niet toe?
Aerts : Mijn carrière is net begonnen (ha ha ha). Ik zal nog twintig K-1 gevechten leveren.
Wow! Je bent nu 38 jaar, hoe oud zal je dan zijn?
Aerts : Ha ha ha. Dit is mijn 16de jaar als K-1 vechter. Ik wil nog vier jaar doorgaan om de twintig jaar in de K-1 vol te maken. Als ik goed in conditie blijf, en mijn dokter akkoord gaat, zal ik tot dan blijven vechten. Ik laat mijn positie niet overnemen door de nieuwe generatie.

1 opmerking:

peter@howtostudy zei

Sorry trying hard to intrepret the language. Thank you.