zondag 23 augustus 2009

Go Topless Day


Je zou het haast vergeten omdat het in ons land geen actiedag is, maar het is heden 23 augustus oftewel National Go Topless Day in de US of A. Misschien moeten we die actiedag volgend jaar ook maar in Nederland invoeren: in Groningen werden onlangs enkele bij de Hoornse Plas zonder bovenstukje zonnebadende vrouwen door stadswachten verordonneerd om hun borsten te bedekken.
(Dat die Amerikaanse actiedag uit de koker komt van de sekte der Raelians, een stel waanzinnigen volgens wie wij gefrabiceerd zijn door buitenaardsen, is natuurlijk wel een beetje jammer.)
Ik loop het gevaar om voor ouwe lul te worden versleten, maar ik verlang terug naar de tijd dat niemand zich ermee bemoeide wat voor badkleding je droeg (badpak dan wel boer-, bi-, mono- of nonokini); dat was trouwens ook de heerlijke tijd dat het niet gewoon was om maar te roepen wat je voor de ongeciviliceerde bek kwam.
Kortom: blote borsten naar keuze en Wilders hou je bek en rot op!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

O.K. Nog wat: 14 maart 2010: steak and blowjob day.

Stormblast1953 zei

Krijg een klein beetje de indruk dat je je na het missen van ''je held'' in de Euroborg afgelopen week, aan het concentreren bent op een andere hobby. Kijk uit Karel want als je hier te fanatiek in gaat worden kon je ook weleens een ''klap voor de kop ''krijgen.

"Karel ten Haaf zei

@Stormblast1953. Welke "hobby" bedoel je? Blote borsten of anti-fascisme? Het opkomen voor het recht om blote borsten te tonen levert mij vast geen klap voor de kop op, dus ik denk dat je doelt op mijn anti-Wilders geluid. En wat dat aangaat zeg ik: laat de fascisten maar oppassen, want ik ben dermate fanatiek dat ik ze met genoegen een dodelijke klap voor de kop geef. Nooit zal ik ook maar één millimeter wijken voor dat tuig. Ik hoop (en verwacht) van jou eigenlijk hetzelfde.

Karel

Stormblast1953 zei

Nee man, ik bedoel de ''blote borsten hobby!! Als je die te opzichtig gaat beoefenen, loopt het misschien verkeerd af!
Ik ben alleen maar zorgzaam!
En wat die Wilders betreft; doodzwijgen die man!!

Kortsluiting zei

Aha! Nou ja, zo lang ik niet staar, of onbeheerst en ongevraagd in het wilde weg begin toe te tasten, zal het met die klappen wel meevallen.
En wat die Wilders betreft: wat zou het mooi zijn als kranten, radio en tv geen aandacht aan hem zouden besteden. Maar ja...

Karel