maandag 28 september 2009

De eerste twee

Zo, die zijn er vlot bij.


Contender #1
Henk “Stormblast1953” Landkroon

Op zijn weblog schreef hij vanmorgen:
“Zelf denk ik dat Badr Hari - Overeem en Schilt - Zimmerman de halve finales zullen gaan worden. De finale Overeem - Schilt kent voor mij nog geen winnaar maar ik neig er naar Schilt het voordeel van de twijfel te geven.”
Vanmiddag op één van zijn bruggen vertrouwde hij me echter toe te denken dat Overeem gaat winnen.
Henk laat ons alsjeblieft even weten wat je definitieve prognose is.


Contender #2
Daniël “Hammer of Thor” Dee

Onder het vorige blogje meldde hij:
“Even snel de winnaars:
Badr Hari,
Alistair Overeem,
Sem Schilt (al krijgt hij het loeizwaar),
en Remy Bonjasky.

De finale zal weer tussen Hari en Bonjasky gaan. En ditmaal wint Bonjasky wederom en zonder ingreep van de scheidsrechter. Ik zet een fles rode wijn in.”

En dan nu maar weer over naar de Letteren.

1 opmerking:

Stormblast1953 zei

Definitieve eind uitslag !!
Winnaar Sem Schilt!!