zondag 7 maart 2010

Paringen


Bij de K-1 WGP 2010 kwalificatie op 3 april in Yokohama beloven vooral de partijen rond het toernooi voor veel kijkgenoegen te gaan zorgen. Er zijn pas vier vechters waarvan bekend is dat ze deelnemen aan het toernooi zelf – Sergii Lashchenko (Oekraïne), Singh “Heart” Jaideep (India), Mitsugu Noda (Japan) en Takumi Sato (Japan). Maar er zijn wel al vijf “enkele” gevechten aangekondigd, waaronder twee wereldtitelgevechten. Niet alleen is er de reeds eerder bekendgemaakte strijd om de wereldtitel zwaargewicht tussen Kyotaro (Japan) en uitdager Peter Aerts (Nederland), ook is er een gevecht om de super zwaargewichttitel tussen regerend kampioen Sem Schilt (Nederland) en Errol Zimmerman (Curaçao). En verder: Badr Hari (Marokko) vs. Alexey Ignashov (Wit-Rusland), Alistair Overeem (Nederland) vs. Dzevad Poturak (Bosnië en Herzegovina) en Jerome le Banner (Frankrijk) vs. Ruslan Karaev (Rusland).
Met voorspellingen komen we later, want wie wat bewaart et cetera.

Nog iets voor in de agenda: op 21 mei wordt in Boekarest de Oost-Europa GP gehouden. Wie daar de ring zullen betreden in de hoop een plaats bij de K-1 World Grand Prix 2010 Laatste Zestien te veroveren is nog onbekend.

2 opmerkingen:

Stormblast1953 zei

Zat je daarover te mijmeren, op dat bankje in de zon, vanmiddag.
Eigenlijk had ik er even een fotootje van moeten maken, ik had mijn toestel, zoals immer, bij me.
Ondanks het feit dat ik er veel vertrouwen in heb, zal ik toch even mijn licht op gaan steken in ''Het Sem Kamp'. Je hoort nader van mij!!'

Kortsluiting zei

Voordat je je licht opsteekt: mijn voorspelling is dat Sem wint, op punten.
En in de zon zat ik alleen maar leeghoofdig gelukkig te zijn. En mooi natuurlijk.

Karel